Q-groep Oost- en West Vlaanderen lentevergadering

Plaats:

AZ Maria-Middelares Gent, Buitenring-Sint-Denijs 30, 9000 Gent

Vergaderzaal WET HUB B op de eerste verdieping. Volg de pijltjes!

Agenda:

1. Inleiding

2. Process Challenge Devices/Process Monitoring Devices (gke – Engelstalige presentatie): Vele collega’s hebben er al over gehoord, sommigen hebben de producten al getest en enkele gebruiken het al frequent in de praktijk. We merken dat er nog heel wat vragen zijn en beslisten daarom om de hoofdpresentatie van de avond hier aan te wijden. Dhr. Metzing (gke) komt als expert speciaal uit Duitsland uitleg geven over deze Process Challenge Devices en meer specifiek de Process Monitoring Devices.

3. Actualiteit: Indien de tijd het ons nog toelaat, wensen we de avond aan te vullen met een samenvatting van enkele topics zoals verschenen in het vakblad Zentral Sterilisation / Central Service.

We zullen ook aan iedereen ‘één onderwerp voor de toekomst’ vragen. Graag op voorhand eens nadenken over één onderwerp of een vraag wat je graag aan bod ziet komen op een toekomstige kwaliteitswerkgroep. Dit mag gerust een onderwerp zijn dat eerder al eens aan bod gekomen is, maar wat je opnieuw wenst op te frissen. Op 9 mei vragen we dan per deelnemer om dit onderwerp te noteren en aan ons door te geven.

Broodjes en drank worden voorzien. De deelname aan deze avond blijft gratis.

Gelieve uw deelname te bevestigen donderdag voor 2 mei aub.

Accreditatie voor ziekenhuisapothekers wordt aangevraagd.